اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای بیش از 2 هزار برنامه در هفته بسیج/ محرومیت‌زدایی همچنان اولویت بسیجیان است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با اشاره به فرارسیدن 40 سالگی تأسیس بسیج به فرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه، گفت: 2 هزار و 52 برنامه جهت اجرا در این هفته پیش‌بینی شده است.

اجرای بیش از 2 هزار برنامه در هفته بسیج/ محرومیت‌زدایی همچنان اولویت بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری صبح امروز در نشست خبری به‌مناسبت هفته بسیج با تشکر از حضور پرشور مردم انقلابی چهارمحال و بختیاری در تجمع خودجوش اعلام انزجار از آشوبگران، گفت: مردم این استان همیشه در مقاطع حساس در صحنه حضور دارند و پیرو ولایت‌فقیه در همه عرصه‌ها هستند.

2 هزار و 52 برنامه جهت اجرا در هفته بسیج  اجرا می‌شود

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با اشاره به فرارسیدن 40 سالگی تأسیس بسیج به فرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه، افزود: 2 هزار و 52 برنامه جهت اجرا در این هفته در سطح نواحی شهرستانی و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه قمربنی‌هاشم (ع) پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: دیدار با ائمه جمعه در سراسر استان، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله بسیج در فرهنگسرای شهرکرد، برگزاری جشن 40 سالگی بسیج با حضور هنرمندان کشوری، برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، غباروبی گلزارهای شهدا، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری، تجلیل از پایگاه‌های مقاومت برتر، برگزاری همایش حماسه حضور در پنجم آذرماه و ... از عمده برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

افتتاح یک‌هزار و 250 پروژه محرومیت‌زدایی و اقتصادمقاومتی در چهارمحال و بختیاری

اکبری از افتتاح یک‌هزار و 250 پروژه محرومیت‌زدایی و اقتصادمقاومتی در چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با هفته بسیج خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل ساخت خانه محرومان، تعمیر مساجد، تکایا و حسینیه‌ها، زیرساخت‌های کشاورزی و ... است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) ادامه داد: در حال حاضر مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در سه منطقه دهستان موگویی، دهستان شلیل، منطقه اوره و بارز مشغول فعالیت‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح شهید رهنمون در توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، افزود: در این طرح 20 تیم پزشکی ماهانه در مناطق محروم و کم‌برخوردار چهارمحال و بختیاری برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی حضور دارند، که هر تیم جمعیتی بالغ 5 هزار نفر را تحت پوشش دارد.

در این طرح 20 تیم پزشکی ماهانه در مناطق محروم و کم‌برخوردار چهارمحال و بختیاری برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی حضور دارند، که هر تیم جمعیتی بالغ 5 هزار نفر را تحت پوشش دارد.

اکبری با بیان اینکه 43 یادواره شهدا در سطح چهارمحال و بختیاری در هفته بسیج اجرا می‌شود، عنوان کرد: این یادواره‌ها در سطح شهرستان، پایگاه‌های مقاومت بسیج و شهدای محله برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با اشاره به اینکه بالغ بر 90 هزار شهید بسیجی در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب شده است، تأکید کرد: بسیجیان در تمامی عرصه‌ها الگو هستند و با فرهنگ بسیجی می‌توان بر تمامی مشکلات در کشور فائق آمد.

وی اضافه کرد: فرهنگ بسیجی به معنای مقابله با نفس، اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری، اخلاق‌مداری، پاسداری از آرمان‌های امام راحل، ایثار از خودگذشتگی، مقاومت و در صحنه بودن و صدور انقلاب است.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول